Skip to content

ΔΥΣΚΟΛΙΑ

Δύσκολο

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ

Ξεκινάμε από την τοποθεσία “Χωράφα” στο περιαστικό δάσος της Καβάλας, κι αφούδιανύσουμε 900 μέτρα άσφαλτο ανηφορικής κλίσης, στρίβουμε αριστερά, για ναμπούμε σε καλοσυντηρημένο μονοπάτι, το οποίο κινείται με ομαλές κλίσεις, σχεδόνπαράλληλα με τον περιφερειακό δρόμο της πόλης.

Εκεί θα κινηθούμε σε μονοπάτι με ήπιες κλίσεις, μέχρι την τοποθεσία της παλιάς δεξαμενής, η οποία βρίσκεται κάτω από το εκκλησάκι του Αγίου Παντελεήμονα, και μετά θασυνεχίσουμε σε πιο τεχνικό τμήμα του μονοπατιού, μέσα σε πευκοδάσος, για να φτάσουμε, μετά από 4 χιλιόμετρα, στον πρώτο σταθμό τροφοδοσίας.

Από εκεί συνεχίζουμε ανηφορικά, και σε 500 μέτρα συναντάμε άσφαλτο, την οποία διασχίζουμεκάθετα, μπαίνουμε σε μονοπάτι με έντονη ανηφόρα για τα επόμενα 2 χιλιόμετρα,και φτάνουμε στον κεντρικό σταθμό τροφοδοσίας, στη θέση “Φουντουκλή”,  έχονταςδιανύσει 7 χιλιόμετρα.

Μετά το σταθμό της Καλύβας, Γιάννης Παπαβασιλείου, παίρνουμε το κατηφορικό μονοπάτιανατολικά, για εκατό περίπου μέτρα, και στρίβοντας αμέσως αριστερά, βγαίνουμε σε δασικό δρόμο.

Μετά από ένα χιλιόμετρο, στο τέλος της κατηφόρας, θα συναντήσουμε διασταύρωση. Εκεί θα στρίψουμε αριστερά και θα πάρουμε τον κατηφορικό δασικό δρόμο για οκτακόσια μέτρα. Στο σημείο αυτό περνάμε κάτω από την γέφυρα της Εγνατίας οδού, συνεχίζοντας για άλλα τετρακόσια μέτρα σ’ επικίνδυνο και κακοτράχαλο δρόμο, έως ότου φτάσουμε σε διασταύρωση, όπου στρίβουμε δεξιά κι ανηφορίζουμε για δύο χιλιόμετρα. Από εδώ στρίβουμε πάλι δεξιά και μπαίνουμε σε μονοπάτι για ένα χιλιόμετρο, φτάνοντας σε κορυφή λόφου. Στην συνέχεια, στρίβουμε αριστερά σε μονοπάτι ομαλό με υπέροχη θέα στην θάλασσα, και μετά από περίπου δυο χιλιόμετρα, φτάνουμε στην Μάνα του Νερού. Εδώ βρίσκεται και ο δεύτερος σταθμός του αγώνα, όπου υπάρχει πηγή με πεντακάθαρο νερό, η οποία παλιά τροφοδοτούσε την Καβάλα.

Στη συνέχεια ακολουθούμε για τρία χιλιόμετρα κατηφορικό μονοπάτι, κι αφού περάσουμε από δύο πέτρινα γεφύρια και την γέφυρα της Εγνατίας οδού, φτάνουμε σε διασταύρωση.

Από εδώ παίρνουμε δεξιά τον δασικό δρόμο για ένα χιλιόμετρο περίπου, όπου βλέπουμε στοδεξί μας χέρι ανηφορικό μονοπάτι. Μετά από ένα χιλιόμετροβγαίνουμε σε δασικό δρόμο καιπαίρνουμε την αριστερή κατεύθυνση. Κάνουμε το γύρο του λόφου, προσέχοντας να μην φύγουμεαπό τον δασικό δρόμο, και στα χίλια πεντακόσια μέτρα συναντάμε τον τρίτο σταθμό του αγώνα.

Ακολούθως, με αριστερή κατεύθυνση, μπαίνουμε σε μονοπάτι που θα μας οδηγήσει στη θέσηΣταυρός, όπου και θ’ αποζημιωθούμε με την πανοραμική θέα της πόλης.

Από το σημείο αυτό και μετά ακολουθούμε χωματόδρομο για τα επόμενα 800 μέτρα, όπου στρίβουμε δεξιά, σε έντονης κατηφορικής κλίσης μονοπάτι, το οποίο συνεχίζει ελαφρώς ανηφορικά, βγαίνουμε σε χωματόδρομο,  τονακολουθούμε για 200 μέτρα και περνώντας κάτω από τον λόφο του Κουλέ,συνεχίζουμε σε μονοπάτι κατηφορικής κλίσης μέσα σε πανέμορφο πευκοδάσος για να καταλήξουμε, μετά από 2 χιλιόμετρα, στον τερματισμό.